Saturday, March 01, 2003

٭
تقدیم به تمام کسانیکه مثل من دلشون گرفته........................

شعر روز (مریم حیدرزاده)
(اول یه بار بخونید قافیش دستتون بیاد... بعد ار اول بخونیدش)

گریه کن



گريه كن جداييا مارو ، رها نمي كنن
آدما انگار براي ما دعا نمي كنن
گريه كن حالا حالاها، از هم بايد جدا باشيم
بنشينيم منتظر معجزهء خدا باشيم
گريه كن منم دارم مثل تو گريه ميكنم
به خداي آسمون، دارم گلايه ميكنم
گريه كن واسهء اون شبايي كه، ما بدون هم بوديم
تنهايي، براي سنگيني غصه، كم بوديم.

گريه كن سبك ميشي، روزاي خوب يادت مياد
گر چه تو تقويممون، نيستش از اون روزا زياد
گريه كن براي قولي كه بهش هیچوقت عمل نشد
واسه مشكلاتي كه، بودش و هست و حل نشد
گريه كن ، واسه همه ، واسه خودت ، براي من
توي باروني ترين ثانيه حرفاتو بزن
گريه كن تا آينه شه باز اون چشاي روشنت
واسه موندن لازمه ، فداي گريه كردنت.



٭
جک روز (یکشنبه):

ترکه از تاكسي پياده ميشه كرايه رو ميده و منتظر بقيه پول بوده که همين موقع رفيقش از اون طرف خيابون صداش مي زنه چطوري ممدحسن. روشو اونور ميكنه ميبينه رفيقشه . ميگه مخلصم رضا جان بعد رو به راننده تاكسي ميگه آقا دو نفر رو حساب كن.





٭
همشهری امروز:
"پيروزي قاطع رقباي اصلاح طلبان در انتخابات تهران
جبهه مشاركت ،پيروزي رقيبان را در انتخابات تبريك گفت.محمدرضا خاتمی، دبيركل جبهه مشاركت ضمن تبريك به همه منتخبين اين انتخابات در سراسر كشور، آمادگي اين حزب را براي همكاري با آنها اعلام كرد.
وي كاهش چشمگير حضور مردم را در اين انتخابات داراي پيام دانست و اعلام كرد در آينده تحليل كامل جبهه مشاركت از نحوه حضور مردم و كيفيت آراي آنها در اين انتخابات منتشر خواهد شد."

حالا مثل اینکه در حال تحلیل کردن هستند.... صبر میکنیم ببینیم تحلیلشون چیه!!! فکر میکنید بتونند بگند که مردم دیگه حالشون از این دور باطل اصلاحات "مجلس - شورای نگهبان - مجمع تشخیص و دوباره مجلس" که باعث شده در حقیقت جبهه اصلاح طلب هیچ کاری از دستش بر نیاد، بهم میخوره!!!!
یا "جمهوری" یا "اسلامی" ! جمهوری اسلامی احمقانه ترین ترکیبیه که میتونه وجود داشته باشه!!! مردم هم دیگه خسته شدند و فهمیدند این انتخابات هیچ تاثیری جز مشروعیت بخشیدن به حکومت کثیف آخوندی نداره... تا وقتی ولی فقیه تصمیم میگیره انتخابات مضحک ترین کلمه موجوده... یه رفراندوم واقعی بگذارند برای اینکه تکلیف این کلمه اسلامی معلوم شه ببینند مردم چجوری شرکت میکنند....








٭
باز هم دعوای سگ و گربه
طه هاشمی در واکنش به اظهارات یزدی، امام جمعه تهران:
کسانیکه از تریبون عمومی فریاد "وا اسلاما سر میدهند یک نگاهی به عملکرد مجموعه های نزدیک خویش بندازند...
(روزنامه آفتاب روز یکشنبه، تیتر صفحه اول)






٭
سلام، صبح روز یکشنبه بخیر


از سایت ایران کاریکاتوریست




٭
یه وبلاگ درست شده به نام "مرتد ناصبی!"
من که نگاه بهش کردم خیلی از من تندتر بود...
من خودم اونقدرها هم بی دین نیستم...
ولی از اینکه داره تابوها رو میشکنه خوشم میاد...
ما دیگه نباید تو ایران چیزی بنام خط قرمز داشته باشیم!!!
مردم باید بتونند حرفشون رو بزنند....





٭
سیستم نظرخواهی هم که دیگه راه افتاده...
از امروز شما میتونید نظرات، انتقادات و پیشنهادات آرمانگرانه خود را بفرستید...
کم کم این وبلاگ هم داره میشه شبیه یه وبلاگ واقعی...







٭
برخي متدينين كه اين كتابها را مطالعه مي كنند تا به مردم بگويند آيا اشكال دارد يا نه ، مي گويند: نگران هستيم كه اين كتابها ما را نيز خراب كند.

یزدی، امام جمعه موقت تهران ديروز در خطبه دوم نماز جمعه تهران گفته: "آدم خجالت مي كشه برخي مسائل را از اين تريبون بيان كندد، گفت : ۶۰۰ جلد كتاب با اجازه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي چاپ مي شود و فقط ۴۰ عنوان آن كم و بيش بي اشكال است و بقيه آنها، مروج فساد و فحشا هستند. برخي متدينين كه اين كتابها را مطالعه مي كنند تا به مردم بگويند آيا اشكال دارد يا نه ، مي گويند: نگران هستيم كه اين كتابها ما را نيز خراب كند. عضو فقهاي شوراي نگهبان افزود: نمي دانم كه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نمي خواهد يا نمي تواند با اين موضوع برخورد كند."




........................................................................................

Friday, February 28, 2003

٭
خامنه‌اي در انتخابات شوراها شركت نكرد! (سایت خبر گویا)

خامنه ای: اگر افرادي نابجا و به خلاف مقررات به انتخابات راه يافته باشند انتخاب آنها اعتبار ندارد

خامنه‌اي در مهمترين عكس‌العمل خود، تصميم گرفت در انتخابات شركت نكند. او كه برخلاف تمامي انتخابات گذشته، در زمان انتخابات در پايتخت حضور ندارد و در استان سيستان و بلوچستان به سر مي‌برد، براي همين منظور در روز انتخابات شوراهاي شهر و روستا، به شهر كوچكي به نام كنارك در حاشيه شهر چابهار سفر كرد. اين سفر باعث شد كه او بتواند از شركت در انتخابات بگريزد، چرا كه طبق يك ماده از قانون انتخابات شوراها، افراد غيربومي نمي‌توانند در انتخاب شوراي شهرهايي با جمعيت كمتر از صدهزار نفر شركت كنند.

مسئله به همين جا ختم نشد، و رهبر جمهوري اسلامي نه تنها به اين انتخابات بي‌اعتنايي كرد، بلكه تلويحا فضاي انتخاباتي را تهديد هم كرد. از زمان انتصاب رهبر فعلي به اين سمت، او در تمام انتخابات در اولين ساعات صبح روز انتخابات بر سر صندوق رأي سياري كه به محل سكونتش مي‌آوردند حاضر مي‌شد و رأي مي‌داد. به‌علاوه در همين زمان با تلويزيون هم مصاحبه مي‌كرد و از اهميت انتخابات مي‌گفت و مردم را شرعا به شركت در آن مكلف مي‌كرد. اما در صبح روز 9 اسفند، رهبر جمهوري اسلامي به جاي صندوق رأي، در رژه مشترك نيروهاي دريايي سپاه و ارتش حضور يافت، و از آنها سان ديد. او در اين زمان وزير دفاع و بسياري از فرماندهان عالي‌رتبه سپاه و ارتش را نيز به دور خود جمع كرده بود، و درحقيقت با اين عمل تلويحا تمام فضاي انتخاباتي و رقابتهاي احزاب اصلاح‌طلب را روبروي خود و نيروهاي نظامي پيرامونش نشان داد. انتخابات شوراهاي امسال، تنها انتخاباتي بود كه در آن براي صندوق‌هاي رأي رقيبي تازه پيدا شده بود: چفيه روي دوش خامنه‌اي، و لباسهاي نظامي اطرافيانش.

خامنه‌اي به مانور نظامي در روز انتخابات بسنده نكرد، و درحالي كه بسياري از مقامات عالي‌رتبه كشور و مسؤولان برگزاري انتخابات با نگراني به حضور رهبري در روز انتخابات در جمع نظاميان و معنا و مفهوم آن فكر مي‌كردند، او تير خلاص خود را هم به توجيهات ساده‌انگارانه آنها كه مي‌خواستند همه داستان را اتفاقي تلقي كنند، نشانه رفت. رهبر جمهوري اسلامي ساعاتي بعد از اين مانور در يكي از حوزه‌هاي انتخابي شهر كوچك كنارك حضور يافت، و درحالي كه با لحني حق به جانب درباره بهانه خود براي عدم شركت در انتخابات توضيح مي‌داد، برخلاف تمام مسؤوليت‌ها و محدوديت‌هاي قانوني خود به صراحت مسؤولان ناظر انتخابات و كانديداهايي را كه براي اولين بار در دو دهه گذشته تأييد شده بودند، تهديد كرد. او از گزارش‌هايي سخن گفت كه "براي من رسيده"، گزارشهايي كه از تأييد غيرقانوني صلاحيت‌ها (البته به‌زعم گزارش‌كنندگان) حكايت داشت. خامنه‌اي تصريح كرد: "اگر افرادي نابجا و به خلاف مقررات، به انتخابات راه يافته باشند، انتخاب آنها اعتبار ندارد." جالب است كه ذكر شود در روز گذشته نيز روزنامه كيهان با درج این مطلب که، "با توجه به اينكه طبق قانون اساسي، قوه قضائيه وظيفه نظارت بر اجراي قانون را برعهده دارد" صراحتا خواستار تعقيب قضايي هيأت نظارت بر انتخابات شده بود.

روز انتخابات شوراها درحالي به پايان خود نزديك شد كه اخبار ديگر نيز موضع‌گيري بي‌سر و صدا ولي پرمعناي رهبر و اطرافيانش درمقابل انتخابات را نشان مي‌داد: سيدمحمود هاشمي رئيس قوه قضائيه نيز در روز انتخابات به قم سفر كرد تا در انتخابات شبهه‌ناك شوراي شهر تهران شركت نكند. علي لاريجاني رئيس صدا و سيما نيز با برگزاري جشن پرسروصدايي به نام انتخاب قهرمان قهرمانان، در روز يك انتخابات سراسري سعي داشت توجه مردم را به خود جلب كرده و از انتخابات منحرف سازد. و صحبتهاي رهبر درباره بي‌اعتباري انتخاب‌هاي غيرقانوني (آنهم براساس يكسري گزارش‌هايي كه تازه بايد بررسي شود!) تا آخرين ساعات اخذ رأي از تمام بخشهاي خبري راديو و تلويزيون پخش شد.

بديهي است كه بايد در روزهاي آينده منتظر موضع‌گيري‌هاي شديدتر و جدي‌تري درباره انتخابات و مسائل حول و حوش آن باشيم. اما مسلما اين روز در تاريخ ايران ثبت خواهد شد: روزي كه رهبر نظام در انتخابات شركت نكرد، و بلكه در ميان نظاميان كشور حضور يافت تا از آنها سان ببيند. روزي كه رهبر به صريح‌ترين شكل ممكن در مقابل صندوق‌هاي رأي موضع گرفت.





٭
من وقتی گفتم رئیس انستیتو روانپزشکی تهران گفته که 20 درصد از جمعیت ایران دارای بیماریهای روانی از نوع جدی هستند بعضی ها شاکی شدند و ...

برای اینکه ببینید رئیس انستیتو روانپزشکی تهران همچین بیراه هم نگفته برین و یه نگاهی به این مطلب بکنید. احتمالا یارو از این ذوب شدگان در ولایته....

نوشته: طبق آمار ارائه شده حدود 30 ميليون نفر امسال در راهپيمايي 22 بهمن شركت داشتند...
خدایی به نظر شما کسی که چنین چیزی بنویسه حالش خوبه؟؟؟




اونجا زیر مطلب نظر خواهی هم داره....
من نظرم رو نوشتم: "دوست عزیز سلام، طبق گزارشی که من از برادرا دریافت کردم امسال بیش از پانصد میلیون نفر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند! عدد خود را اصلاح کنید. با تشکر آرمان"

شما هم میتونید همونجا نظرتونو بنویسید....



٭
شعر روز: وفـــادار (سيمين بهبهاني)


بــگــذار كــه در حــسـرت ديـدار بـمـيـــرم
در حـسـرت ديــدار تــو بــگـذار بـميرم

دشــوار بـــود مـــردن و روي تــو نــديــدن
بـگـذار بـه دلـخـواه تـو دشـوار بـمـيرم

بـگـذار كـه چـون نـاله مـرغان شبـاهـنگ
در وحــشـت و انـدوه شـب تـار بميرم

بـگذار كـه چون شمـع كـنم پيكر خود آب
در بـستـر اشـك افـتـم و نـاچار بميرم

بـگـذار چـو خـورشيـد گـدازنـده مـس فام
در دامـن شـب بـا تـن تـب دار بـميرم

بــگــذار شــوم ســايــه ايـــوان بــلــنــدت
سـويت خــزم و گـوشـه ديــوار بميرم

مي‌ميرم از اين درد كه جان دگرم نيست
تـا از غـــم عـشق تـو دگـربـار بميرم

تــا بـوده‌ام اي دوسـت وفــادار تــو بــودم
بــگـذار بـدان گــونـه وفــادار بــمـيـرم






٭
جک روز:

تذکر دوباره:به علت بیمزگی جکها از چند جک بجای یکی استفاده شده! شاید حداقل لبخند بزنید!!! بدبختی اینه که جکهای خنده دار ما ایرانی ها همه 18 سال به بالاست و خیلیهاشون قابل طرح در این سایت نیست!!!
(جکهای قابل طرحتونو ای-میل کنید اینجا چاپ کنیم)

و حالا جکها
-------------
به ترکه مي گن : ”اگه به تو كل كره زمين را بدهند چه كار مي كني؟“
میگه: ”مي فروشم و مي رم خارج!!!“
-------------
يه روز يه زن خيلي گنده وچاق سوار تاكسي و كنار راننده ميشينه. راننده بیچاره از بزرگي باسن زنه دنده رو به زور عوض ميكرده... وقتي زن به مقصد ميرسه راننده با خستگي ميگه خانم ببخشيد اسم شريفتون چيه زن ميگه غنچه راننده ميگه تو اگه باز ميشدي چي ميشدي

--------------------------------------------------------------------------------

يك روز يك ترکه مي ره مرغداري جَو مي گيرتش تخم مي ذاره

-------------------------------------------------------------------------------

(اگه جکهاتونو نفرستید بزودی همین بی مزه ها هم ته میکشه)





٭
سلام صبح شنبه بخیر....







کاریکاتورها از سایت پرسپولیس



٭
ایجاد لوگو وبلاگم رو به پیشگاه آقا امام زمان و نایب برحقش و رهبر کبیر درگذشته انقلاب و رهبر صغیر فعلی تبریک میگم!

خوب از انتخابات چه خبر! بالاخره قرار شد رای بدیم یا ندیم... ما که انقدر بدیم یا ندیم کردیم که وقت تموم شد! حیف باشه!

سایت بازتاب گفته که:
"در نخستين ساعات اخذ راي شركت مردم در ابتخابات شوراها با استقبال چنداني همراه نبوده است . به گزارش خبرنگار بازتاب بالا ترين اراي اخذ شده در ساعات مياني روز بطور ميانگين بيش از 250راي در در صندوق نبوده است ، اين در حالي است كه مسئولين شعب ، كاهش شركت مردم در ساعات اوليه را طبيعي دانسته وحضور اصلي راي دهندگان را در ساعات بعد از ظهر دانسته اند. بنابر اين گزارش نكته قابل تامل در ساعات اوليه راي گيري تاخير در داير شدن شعب اخذ راي و حضور كمرنگ جوانان در پاي صندوقهاي راي بود . به طور مثال تا ساعت 15 امروز در مسجد الجواد يكي از مهمترين شعب اخذ راي در تهران مجموعا 500 راي در دو صندوق مستقر در اين شعبه بنا بر اظهارات مسولين صندوق ريخته شده است كه با احتساب 3000 صندوق در تهران ميزان كل آراي ماخوذه احتمالا حدود يك ميليون راي تا پايان امروز خواهد بود."
وزیر کشور هم گفته که "مشاركت مردم در انتخابات تهران كمتر از ساير شهرها است"





٭
یک کاریتور بسیار زیبا از سایت iran1357 در رابطه با بازدید نمایندگان سازمان حقوق بشر از زندانهای ایران




این مطلب رو هم خودم هفته پیش در این باره نوشته بودم.... ولی عرضه کاریکاتور کشیدن رو نداشتم که بقیه بچه ها خیلی باحال این کار رو انجام دادند.... دمشون گرم....



........................................................................................

Thursday, February 27, 2003

٭
سلام، صبح بخیر...

جک روز

ملکه الیزابت، بیل کلینتون و خاتمی بعد از مرگ به جهنم رفته بودند. الیزابت دلش گرفته بود.... به شیطان گفت: بگذار من یه زنگ به انگلیس بزنم و ببینم مردم کشورمون چیکار میکنند. میخوام خیالم راحت شه که بعد از من مردم مشکلی ندارند... شیطان قبول میکنه و الیزابت یه زنگ پنج دقیقه ای میزنه و خیالش راحت میشه! شیطان میگه پنج دقیقه شما هزینش میشه پنج میلیون دلار و ملکه هم یه چک پنج میلیونی بهش میده.
کلینتون هم که دلش خیلی تنگ شده بوده میگه منم میخوام یه زنگ به امریکا بزنم و ببینم آیا مردم کشورمون راضی هستند و امریکا مثل همیشه قلدر جهان هست یا نه؟! شیطان قبول میکنه و کلینتون یه زنگ میزنه و با کاخ سفید صحبتی میکنه و خیال اونم راحت میشه که اقتصاد امریکا رو به بهبود دوبارست و همه چی امن و امانه! شیطان میگه تلفن تو ده دقیقه شد و هزینش میشه ده میلیون دلار و پرزیدنت هم یه چک ده میلیونی بهش میده.
خاتمی هم میگه منم میخوام یه گفتمانی با مردم کشورم بکنم و بهشون بگم صبر داشته باشند که دموکراسی نزدیکه و با آقا (خامنه ای) هم یه صحبتی بکنم ببینم آیا لازمه اینجا هم سر کسی رو شیره بمالیم یا نه!؟ زنگ میزنه به ایران و از بدشانسیش همون موقع خامنه ای سخنرانی داشته! کلی معطل میشه بعد از یک ساعت آقا "دشمن، دشمن" گفتنش تموم میشه و با خاتمی صحبت میکنه و دستورالعمل ها رو میده... بعدشم رفسنجانی گوشی رو میگیره و گیر میده ببین اونجا اقتصاد چجوریه یه رابطه تجاری برقرار کنیم و سپس نماینده جناح چپ و نماینده جناح راست و ... هر کدوم یه سری حرفای خودشون رو میزنند... بعد از چهار ساعت و چهل دقیقه تلفن آقا تموم میشه و از شیطان میپرسه چقدر میشه!؟ شیطان میگه 1 دلار!!! خاتمی میگه: چی فقط یک دلار و شیطان پاسخ میده: آره، از جهنم به جهنم به نرخ محلی حساب میشه!





٭


شعر روز(جمعه 9 اسفند)

سلام... باز اومدم... نصفه شبه... یعنی بامداد جمعه...
گفتم اول شعر روز رو بنویسم بعد بخوابم... جک روز رو هم بعد از چند ساعت خواب مینویسم! بقیش هم که ... !!! فعلا این شعر رو بخونید...

عشقبازی به همین آسانی است....


عشقبازی به همین آسانی است
که گلی با چشمی
بلبلی با گوشی
رنگ زیبای خزان با روحی
نیش زنبور عسل با نوشی
کار همواره باران با دشت
برف با قله کوه ؛ رود با ریشه بید ؛ باد با شاخه وبرگ
ابر عابر با ماه ؛ چشمه ای با آهو
برکه ای با مهتاب و نیسمی با زلف
دو کبوتر با هم
و شب و روز طبیعت با ما

عشقبازی به همین آسانی است...
شاعری با کلماتی شیرین
دست آرام و نوازش بخش بر روی سری
پرسشی از اشکی
و چراغ شب یلدای کسی با شمعی
و دلآرام و تسلا
و مسیحای کسی یا جمعی

عشقبازی به همین آسانی است....
که دلی را بخری ؛ بفروشی مهری
شادمانی را حراج کنی ؛ رنجها را تخفیف دهی
مهربانی را ارزانی عالم بکنی
و بپیچی همه را لای حریر احساس
گره عشق به آنها بزنی
مشتری هایت را با خود ببری تا لبخند

عشقبازی به همین آسانی است.....
هر که با پیش سلامی در اول صبح
هر که با پوزش و پیغامی با رهگذری
هرکه با خواندن شعری کوتاه با لحن خوشی
نمک خنده ؛ در لحظه کار
عرضه سالم کالائی ارزان به همه
لقمه نان گوارائی از راه حلال
و خداحافظی شادی در آخر روز
ونگهداری یک خاطر خوش تا فردا
در رکوعی و سجودی با نیت شکر

عشقبازی به همین آسانی است.....

"مجتبی کاشانی-پاریس"
81/1/20





٭
دوست عزیزی ای-میل زده بود و کلی به مطلب من در مورد دیوانگی ملت و راهپیمایی های حکومتی اعتراض کرده بود و در راستای انتقاد سالم (به روش روزنامه معلوم الحال کیهان) کلی فحش (حتی از نوع آنچنانی به اصطلاح ناموسی) به من و چرندیات وبلاگم (به قول ایشان) داده بود و در آخر گفته بود من (یعنی آرمان) غلط کردم گفتم که 20% مردم ایران دارای بیماریهای شدید روانی هستند!

اولا من از ایشون به این علت که عصبانیشون کردم عذر میخوام...

دوما: من چیکاره بیدم آخه! من چیکاره بیدم... آقای دکتر جعفر بوالهری، رئیس انستیتو روانپزشکی تهران گفته بید (به سبک سریال پاورچین) لینکش رو هم که داده بودم باباااااااااااااااااااااااااا.....

سوما: حالا شما چرا اونقدر ناراحت شدی! شاید شما جزو 80% سالمش باشی!

چهارما: اگه 20% ایرانی ها روانی نیستند، پس اون عده ای که میرند راهپیمایی 22 بهمن و قدس و ... رو از قبرس میارند؟

پنجما: بازم انتقاد کنید... انتقاد باحاله... انتقاد انسانهای باشعور باعث میشه آدم چیز یاد بگیره! انتقاد کیهانی هم خودش یه سوژه خیلی باحاله....

مخلص همگی شما

آرمان (Armanpf@hotmail.com)





٭
قابل توجه افرادی که پول خود را برای سفرهای زیارتی ذخیره کرده اند... به خدا ثواب اینکار از هزار حچ بیشتره!!!!
قابل توجه افراد خیری که دنبال شخصی برای کمک کردن به او میگردند

من خودم این موضوع رو همینجوری شانسی تو سایت گویا دیدم! جان دختری 12 ساله ایرانی به نام محبوبه در خطر است. او جهت عمل جراحی به 200 میلیون تومان پول احتیاج دارد و یه حساب بانکی برای اینکار درست شده...حساب پس انداز شماره 712204 بانك ملي شعبه حسينيه ارشاد... جهت اطلاعات بیشتر به سایت زنان ایران مراجعه کنید... همچنین میتوانید با بیمارستان کودکان مفید ایران، بخش مراقبتهاي ويژه (آي سي يو) تماس بگیرید.
افراد نظیر محبوبه در کشورمان بسیارند... پول خود را هزینه گردن کلفت تر شدن شهروندان کشورهای عربی نکنید!
نفری 1000 تومان هم کمک کنید خودش کمک بزرگیه...



........................................................................................

Wednesday, February 26, 2003

٭
انتخابات شوراها و دعوای داغ دو جناح... هیاهو برای هیچ!


من که خودم پس از انتخابات سال 72 و 76 دیگه حالم از هر چی انتخاباته بهم میخوره و هیچ امیدی به اینجور انتخاباتها ندارم... دفه آینده فقط تو انتخاباتی شرکت میکنم که موضوعش تغییر نام کشورمون با برداشتن کلمه "اسلامی" از درون نام رسمی ایران و موضوع اون انتخابات، جدا کردن دین از سیاست و بخاکسپاری ولی فقیه باشه... دیگه هیچ اعتقادی به اصلاحات و دعواهای جناحی دو گروهی که اکثر اعضاعشون (نه همه) بفکر پر کردن جیبهای خودشون و بالا کشیدن سرمایه های این ملت هستند ندارم... البته این رو هم میدونم که باز خیلی ها میرن به نامزدهای به اصطلاح جناح چپ رای میدند که اونم از سر درماندگیه و هر چقدر هم که حکومت اسلامی این رای ها رو به صورت مهر تایید مشروعیت نظام به رخ جهان بکشه باز همه میدونند که واقعیتش چیه! خدا رو شکر که با گسترش اینترنت وتریبونهای خبری مختلف دیگه دست اینا پیش کل جهان رو شده...

ولی میون این همه هیاهو دعواهای جناحها خیلی دیدنی و خنده داره و منو بیشتر به یاد کارتون "تام و جری" میندازه...
مثلا جالبه که جناح راستی که همیشه ملت رو همه جوره تشویق میکرد که برند و تو این انتخابات شرکت کنند و وظیفه شرعی و دینی و ملی و ناموس پرستی و ... حالا که از نتیجه انتخابات گریزونه و میدونه که شانسی نداره، داره به همه تلقین میکنه که این انتخابات بی فایدست و .... البته این کارشون خیلی جالبه... اینجوری اگه ملت زیاد تو این انتخابات شرکت کنند که نشانه تایید و مشروعیت نظامه!!! اگه هم شرکت نکنند که نشونه اینه که مردم به حرف جناح راست گوش دادند و بخاطر احترام به اونها تو این انتخابات شرکت نکردند!! حالا این وسط هر کسی اومده و داره نظرات آنچنانی هم میده!!!
عضو شورای سردبیری روزنامه رسالت گفته که (صفحه 11 روزنامه آفتاب روز6 اسفند) جبهه دوم خرداد انحصار طلب شده و شکاف بینشون زیاد شده و این شوراهای شهر سیاست زدست و فایده نداره و ... و آخرشم گفته خوب پس برای همین مردم تو این انتخابات شرکت نمیکنند و همه چیز رو انداخته گردن جبهه دوم خرداد...بعدش آقای اسدالله بادامچيان، معاون سياسي جمعيت مؤتلفه‌ي اسلامي در اظهار نظری بسیار باحال گفته که بسياري از مردم و بسياري از متدينين مي‌گويند " ما رأي مي‌دهيم، اما از آن‌ها هر چيزي كه دل‌شان مي‌خواهد از صندوق بيرون مي‌آورند " که احتمالا منظور ایشان بیرون آوردن نام یکی از اشخاص معلوم الحال (به سبک کیهان) در انتخاباتیه که ایشون رو آنقدر با آبرو ریزی از تو صندوق بیرون کشیدند و در ته لیست گنجوندند که خودش هم خجالت کشید و استعفا داد و برگشت و باز هم با پررویی به ریاست مجمعش ادامه داد!
حالا بعدش رييس هيأت عالي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي اومده و به اصطلاح پاسخی دندانشکن به آقا داده که تو این انتخابات بزرگ رو كه برگ زريني براي انقلاب هست رو زیر سوال بردی و مردم عزيز و فداكار ايران براي نگاهباني از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و در جهت پاسداري از شيوه و مرام امام راحل و مقام معظم رهبري در انتخابات شوراهاي اسلامي شركت نموده و پاسخي عملي به تبليغ (احتمالا منظورش تبلیغات بوده) زهرآگين داخلي و خارجي خواهند داد.
حالا وسط این دعواها شما بیاین پیدا کنید پرتقال فروش را!!! متدینین رای ندند به حرف جناح راستی ها گوش دادند... رای بدند از شیوه امام راحل و مقام معظم رهبری پاسداری کردند و ...
خلاصه این وسط آقایون و خانمهایی که معمولا شرکت کردن و شرکت نکردنشون در انتخابات و اصولا همه کارهای دیگشون بدلیل لجبازیشون با آخوندا بوده موندند چیکار کنند... بهتر بود یه کارشناس امور لجبازی با آخوندها داشتیم میامد این موضوع رو بررسی میکرد و میگفت که این آقایون و خانمهای لجباز چجوری سعی کنند حال این آخوندا رو بگیرند!؟ من از همینجا به تمام کارشناسان عزیز اعلام میکنم انواع کارشناسی های موجود رو که برام ای-میل کنید با اسم خودتون همینجا میگذارم که بقیه هم استفاده کنند... ولی زود باشید که 1 روز بیشتر وقت نداریم!!!
آه!!! در حالیکه من داشتم اینو مینوشتم، داداشم با اولین رای کارشناسی وارد شد!!! روزنامه آفتاب امروز صبح امروز (پنجشنبه 8 اسفند) قبل از اینکه من اعلام نیاز به رای کارشناسی رو اعلام کنم خودش با توجه به همین روحیه زیبای لجبازی مردم خوشفکر ایران، اولین نظر رو داده و با تیتر درشت از قول مردم (که احتمالا شامل من و شما و دوستامون و فامیلامون نمیشه و من هنوز نفهمیدم این مردم یعنی کی) نوشته که "دل آزرده ایم، اما مخالفان حضور خود را ناکام میگذاریم" و به عبارتی گفته لجبازی با آخوندهای تندرو جناح راست بوسیله شرکت در انتخابات ممکنه!!!



هنوز هم منتظر کاشناسی های لجبازی برانگیز بعدی هستیم
مخلص شما!
آرمان



٭
تبلیغات انتخاباتی در شهر تهران و حال و هوای انتخابات منو به یاد انتخاب خاتمی می اندازه...

یاد شعارهای انتخاباتیش... اونروزهایی که از همه حرفهاش بوی آزادی میومد... گفتیم دیگه بیاد تمومه... دیگه همه چی عوض میشه...
یاد حضور خودمون تو ستاد انتخاباتیش... تبلیغاتی که براش کردیم... پوسترش رو که تو اتاقم چسبونده بودم...
حضورش در دانشگاه تهران... سرود ای ایران در دانشگاه تهران توسط بچه ها در اولین سالگرد انتخابش بقدری بلند خونده میشد که براستی زمین میلرزید...
ماجرای 18 تیر و اون حرفهای مسخرش بعد از 18 تیر که حال هممون رو بهم زد ولی بازم دوستش داشتیم....
بعدش بی تفاوتیش به سرنوشت دانشجویان زندانی که باعث شد که ازش بدمون بیاد و عهد کنیم بهش در انتخابات بعد رای ندیم!!!
سپس اون کلیپ تبلیغاتیش که توش اون اشک تمساح رو ریخت و باز باورمون شد که در دوره اول بعلت همگام نبودن با مجلس کاری از دستش بر نیومده و اندفعه اگه یه رای قاطع بیاره دیگه همه چیز عوض میشه!!!
-
و باز ادامه سیاست مرحله اولش که دوباره ناامیدمون کرد...
-

-
و تنفر نسل دوم از انقلاب و اسلام ساختگی آقایون و ....

مردی که امید با کاندید شدنش جوانه زد و پس از انتخابش نشکفته پرپر شد...
-

-

-

-







٭
جک روز

به علت بیمزگی جکها از چند جک بجای یکی استفاده شده! شاید حداقل لبخند بزنید!!!
میدونید چیه! بدبختی اینه که جکهای خنده دار ما ایرانی ها همه 18 سال به بالاست و خیلیهاشون قابل طرح در این سایت نیست!!!
(راستی جکهای قابل طرحتونو ای-میل کنید اینجا چاپ کنیم)

غضنفر، اگه يك كاميون پول بهت بدن چيكار مي كني؟
غضنفر: 2000 تومن مي گيرم خاليش مي كنم!!!
--------------------------------------------------------------------------
يكروز يه نفر ريش و سيبيل ميزاره ميره جلوي ايينه ميگه : واي كميته
--------------------------------------------------------------
به یاروميگن يه جمله بگو توش چايي باشه . ميگه : قوري
بهش میگند خوب بابا، حالا با لوبيا جمله بساز ميگه كوچولو بيا
--------------------------------------------------------------
بچه های غضنفرتابستون مي رند بالا پشتبوم بخواببند. مامانه میبینه بعد از 10 دقیقه صدای داد و بیدادشون میاد... میره بالا میگه: "های کره خرا چه مرگتونه؟"
ممدحسن: "مامان امشب نوبت منه وسط بخوابم. ممدحسین نمیگذاره"!!!
--------------------------------------------------------------






٭
شعر روز

همهء عمر ازين مي ترسم .
نكند كودك نوزاده دلم،
هوس كوي محبت بكند.
و سراسيمه بدنبال تو در كوچه عشق،
در بدر گردد و عادت بكند.
و تو حتي يكبار!
و تو حتي يكبار ،به رويش پنجره اي وا نكني.
و رها گرداني ،
طفل گمگشتهء احساسم را.
من ازين مي ترسم.
((علي حيدري))





٭
سلام... صبح روز پنجشنبتون بخیر...
1- تعداد مشتریها زیاد شده و این خیلی کیف داره 2- هیچ اعتراضی به نوشتن شعر و جک روز نشده بود... پس ادامه میدیم...

اول با شعر روز
سپس با جک روز
و بعد هم شاید یه چیز دیگه!!!
خیلی مخلصیم...
Email هم بزنید نظر بدید. به تمام Email ها 100% جواب داده میشه و نظر همه محترمه... مخالفان هم میتونند تریبون بحث راه بندازند...








........................................................................................

Tuesday, February 25, 2003

٭
-
مرگ 29 معلول در آسایشگاه "رفیده" در طی 50 روز!!!

باید به مسئولان سازمان بهزیستی کشور به علت این توجه به امور معلولین پاداش داد...

روزنامه آفتاب امروز چهارشنبه 7 اسفند در صفحه 11 اعلام کرده که رئیس سازمان بهزیستی قراره بره مجلس و پاسخگو باشه!!!
-




٭
این هم جک روز:

به تركه ميگن تور را تعريف كن ؟
ميگه ! تور مجموعه سوراخهايي هستند كه با طنا ف به هم وصل شده اند
----------------------------------------------------------------------------

جک روز فردا!!! (ممکنه تا اون موقع یادم بره!)

دوتا خالي بند اصفهوني و مشهدي بهم ميرسند اولي ميگه بابام يه طويله داره اونقدر بزرگ كه تمومه گوسفنداي اصفهون توش جا ميشن.
دومي ميگه بابا مو هم يك نردبون دِره انقدر بلنده كه مِره بالاش ابرارو نگاه مِدِ ره تا بارون بي يه اولي ميگه اگه راست ميگي بابات نردبون رو شبها كجا ميگذاره
مشهدي با حاضر جوابي ميگه : توي طويله بابا تو جاش مِدِه !
----------------------------------------------------------------------------
اینم بگم، ببخشید طولانی شد...

یه روز دو تا بسیجیه با هم ازدواج میکنند و ماه عسل با هم میرند جبهه!
---------------------------------------------------------------------------





٭
دیروز یه چیزی گذاشتم تو این سایتم ببینم آیا کسی هم به اینجا وصل میشه یا من فقط برای خودم و عمه جونم مینویسم که دیدم نه بابا! سایت منم مشتری داره! خلاصه کلی حال کردم

دوست دارم اینجا یه قسمت بگذارم به عنوان شعر روز... نظرتون چیه؟
چرا بعضی ها زیر هر مطلبشون نظرخواهی دارند ولی من ندارم
اگه کسی بلده یه ای-میل بزنه بهم بگه!
بعضی وقتا احساس خنگی عجیبی تو این چیزا میکنم... ولی آخه رشته من که کامپیوتر نبوده! راستش سرم هم انقدر شلوغه که وقت ندارم خودم کتاب بخونم سر در بیارم چه خبره! عرضه داشته باشم همون کتابای رشته خودم رو بخونم ثوابش بیشتره!!! کار الکی زیاد میکنم ها!!! روزی 8-9 ساعت روزنامه میخونم!!! انقدر بیخوابی کشیدم که دارم میمیرم! خر که شاخ و دم نداره! خیلی وقتا بخودم میگم به من چه جناح راست چجوری زده تو سر جناح چپ! من چکاره بیدم!!! و یک روز میگذارم کنار! ولی بعدش فرداش میرم سراغش و کل روز تلافی دیروزش رو هم در میارم!!!

به هر حال من که نمیدونم نظرتون چیه! ولی از این به روزی چند بیت شعر اینجا میگذارم. سعی میکنم حتی الامکان شاعر یا منبع شعر رو هم بگم! اگه حال نکردید ای-میل بزنید ورش میداریم!!!

این از اولیش از وب لاگ زیر آسمان ونکور:

من مستم و
در مستی خود هشيارم
در خوابم و
تا گاه سحر بيدارم
آگاهم و در دشت جنون مي تازم
من زاهدم و
دل به بتان می بازم.
شيدا شده ام
منع ز عشقم مکنيد
در آتشم و
ياد بهشتم مکنيد.
از روز ازل
طالع من حيرت بود
يعنی سخن از
مدرسه و دير و کنشتم مکنيد.
يک روز چو پروانه به آتش
همه در سوز و گدازم
يک روز شهنشاه جهانم
همه در نعمت و نازم...
يک روز چنينم
يک روز چنانم...
هيهات...
هيهات از آن عمر
که بگذشت و دگر باز نيامد
هيهات از ان رشته
که بگسست و دگر کار نيامد
هيهات از آن وصل
که پايان شد و آغاز نيامد.........
-





٭
مراسم حج مثل فيلم است يعني همه اش بايد مثل فيلم پشت سرهم باشد اگر قرباني کردن در ايران باشد فيلم بهم مي خورد.

تا حالا جمله به این با جالبی از این آقایون شنیده بودید!!!

حسينعلي منتظري در مراسمي که به مناسبت عيد قربان برگزار شد براي حاضرين گفت روايت داريم که مراسم حج مثل فيلم است يعني همه اش بايد مثل فيلم پشت سرهم باشد اگر قرباني کردن در ايران باشد فيلم بهم مي خورد.
بابا من این مزخرفات رو از خودم در نمیارم... به من چه... اینجا نوشته!

البته من خودم هیچ از این سایت و نحوه خبرپردازیش خوشم نمیاد... ولی برای خنده بد نیست!!!

برای دیدن نظر من راجع به حج یه نگاه هم به اینجا بکنید





٭
مسئول مرگ مادر فرشته علیزاده، دانشجوي دانشگاه الزهرا که در حوادث کوی دانشگاه ربوده شد، چه کسی است!!!؟؟؟
6 ماه بازداشت بدون خبر آدمربایی نیست!!!؟؟؟

خبرنامه امیرکبیر
در كوي دانشگاه چه بر سر فرشته عليزاده آمده است ؟

موسوي خوئيني نماينده مجلس شوراي اسلامي در نشست پاسداشت پايداري افشاري در دانشگاه اميركبير در مورد وضعيت اين دانشجوي دانشگاه الزهرا توضيحاتي ارائه كرد. به گفته ایشان اين دانشجوي سبزواري كه مسئول برد انجمن دانشگاه الزهرا نيز بوده است در پي حوادث كوي دانشگاه ربوده شده و ناپديد ميشود. مادر اين دانشجو ۶ ماه پس از اين ماجرا در اثر فشار و رابطه عاطفي قوي با فرزند خود در اثر عارضه قلبي فوت ميكند. برادر اين دانشجو كه معلم ميباشد تمام تلاش خود را ميكند ولي اثري از خواهر خود در هيچكدام از بازداشتگاه ها و زندانها نميابد. خانواده فرشته عليزاده در حال حاضر در تلاش براي برقراري ارتباط با بازرسان سازمان ملل هستند. و هنوز با گذشت چندين سال از حادثه كوي دانشگاه هنوز خبري از او نيافته اند و هيچ كدام از نهادها حاضر به پاسخگويي به آنها نشده اند .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سایت اینترنتی زنان ایران
يک دانشجوي دختر که در جريان وقايع 18 تيرماه سال 78 بازداشت شده بود درخواست ملاقات با هيات حقوق بشر سازمان ملل متحد را کرد. فرشته عليرضايي که در جريان اعتراضات دانشجويي 18 تير ماه در خوابگاه کوي دانشگاه تهران دستگير شده بود از جمله کساني بود که در چند روز گذشته به قصد ملاقات با گزارشگر ويژه دستگيري هاي خودسرانه در مقابل هتل لاله تهران حضور يافته بودند. وي گفته است مي خواهد اطلاعاتي درباره تجربيات خود در زمان دستگيري و پس از آن در اختيار هيات ويژه بگذارد.






........................................................................................

Monday, February 24, 2003

٭
-
من چه گويم کاينجا
همه از هم دورند
فاصله عادت ماست
و خدا دورتر است
ما فقط همهمه ها مي شنويم
روي هر شاخه ي ادراک بجاي بلبل
لانه کردست غراب
سبزي برگ درخت
برده از ذهن که سبزيش ز چيست
هيچکس در پي دانستن نيست
که بداند ز چه رو
رود ز بالا سوي پايين جاري است
و زمان چيست
و دراین نیست که بداند که زمين
ز چه رو مي چرخد
هيچ کس نيست بگويد که چرا
صورت احساس خراشيده شدست

اینو من اینجا دیدم که گویا خودش هم اینجوری که گفته از یه جای دیگه گرفته!!! البته یه کم هم خودم توش فضولی کردم و تغییرش دادم!!! انشاا... که صاحبش راضی باشه... ولی خوب اصلش رو که من دیدم قافیش به این جوری نبود... آه اصلا اصلش رو هم میگذارم این زیر... این پایینیه همون اصلشه تو همونجا که گفتم...

"من چه گويم کاينجا
همه از هم دورند
فاصله عادت ماست
و خدا دورتر است
ما فقط همهمه ها مي شنويم
روي هر شاخه ي ادراک بجاي بلبل لانه کردست غراب
سبزي برگ درخت برده از ذهن که سبزيش ز چيست
هيچکس پي دانستن نيست
که ز چه رود ز بالا سوي پايين جاري است
و زمان چيست
زمين ز چه رو مي چرخد
هيچ کس نيست بگويد که چرا صورت احساس خراشيده شده"
-







٭
بابا مثل اینکه از این سوتی های تو کشور خودمون تو امریکا هم اتفاق می افته! این مطلب رو امروز صبح تو روزنامه همشهری خوندم!!!
همشهری، سه شنبه 6 اسفند، صفحه آخر، گشتی در دنیای خبرها
ديروز يك مأمور پليس در سواحل آمريكا دو نفر را كه در كنار دريا استراحت مي كردند، له كرد. اين مأمور كه در تعقيب دو سارق در كنار ساحل بود. با خودرو خود از روي اين دو جهانگرد انگليسي عبور كرد كه در جريان اين سانحه دلخراش، يكي از جهانگردان كشته و ديگري به شدت مجروح شد. اين مأمور در هنگام تعقيب سارقان از آژير استفاده نكرده بود!!!



٭
قابل توجه فمینیست های مسلمان (كژدمهای عزیز) !!!

(به مناسبت روز جهانی زن-8 مارس)

حضرت علي (ع):"زن كژدمى است كه گزيدنش شيرين است."

اه! خانم محترم چرا ناراحت میشی؟ به همین راضی باش دیگه!!! 1300 سال پیش بوده! امکانات نبوده جور دیگه به عربای اونموقع حالی کنند این جنس مونث عجب جنس باحال بدیه!!! اونوقت مجبور میشدند اینجوری مثال بزنند!!!
بازم خدا رو شکر کن... این تشبیه میتونست اینجوری هم باشه: "زن الاغیست که لگدش دلچسب است"

به خدا منظوری نداشتم... مخلص همه بانوان گرامی هم هستم... قصد فقط شوخی بود!
من خودم طرفدار پر و پا قرص تساوی رن مرد هستم! البته نه فقط در حقوق! هم در حقوق و اختیارات زندگی و هم تو مسئولیت پذیریش!!!
بعضی (بابا گفتم بعضی، یعنی از هر 1000 تا یکی) از این بانوان محترم حرف اختیارات که میشه شروع میکنند داد و بیداد که حقوق زن داره پایمال میشه و ما باید حق خودنون رو از شما مردای .... بگیریم و ال و بل!!! ولی همون خانم محترم وقتی حرف مسئولیت پذیری میشه تنها حرفی که میزنه اینه که: "این کارا به تو مربوطه! من کاری ندارم چیکار میخوای بکنی! یه کم از مردای مردم یاد بگیر!!! خیر سرت مثلا مردی!!!"

البته همونطور که گفتم از هر 1000 تا یکی! اونم از بین زنای خارجی! زنای ایرانی که ماشااله همشون فرشته اند....

امضاء
زن ذلیل


(یکی نیست بهم بگه بدبخت تو که انقدر حساب میبری غلط میکنی اون دو خط رو مینویسی که بعدش مجبور شی یک "غلط کردم نامه" 16 صفحه ای دنبش ردیف کنی!!! بابا به خدا میترسم شب زنم تو خونه رام نده و بگه برو پهلوی همون حضرت علیت بخواب بازم بی نمکی یادت بده....




........................................................................................

Sunday, February 23, 2003

٭
بالاخره یکی پاسخ سوال ما رو داد... 20 درصد از جمعیت ایران دارای بیماریهای شدید روانی هستند (لینک از گویا)

آقا ما هر سال که این راهپیمایی 22 بهمن انجام میشد و تلوزیون فیلمش رو نشون میداد یه نگاهی به دور و برمون مینداختیم و از دوست و آشنا و رفیق میپرسیدیم شما کسی رو میشناسین که شرکت کرده باشه... اونها هم میگفتند نه بابا مگه فک و فامیل ما دیوونند که برند تو این راهپیمایی ها... خلاصه مونده بودیم که اینا که میان راهپیمایی جریانشون چیه و جدی چه فکری میکنند که میان و سالگرد ناموفق ترین انقلاب جهان رو جشن میگیرند....

امروز "آقای دکتر جعفر بوالهری"، رئیس انستیتو روانپزشکی تهران این مسئله بزرگ رو خیلی زیبا حل کرد...
تهران، ایرنا: 3 اسفند 1381 "آقای دکتر جعفر بوالهری"، رئیس انستیتو روانپزشکی تهران گفت 20 درصد از جمعیت ایران دارای بیماریهای روانی از نوع جدی هستند... (لینک از گویا)




٭
سازگارا براي شكستن اعتصاب غذا و دارويش، شرط گذاشته كه باید وي را به عنوان مخالف نظام تلقي كنند!!!!!!!!

آزاد شدن آقای سازگارا خبر بسیار مسرت بخشی بود... ولی این شرطش تو زندان یه جورایی عجیبه!!! البته شاید ایسنا منظورش "مخالف نظام تلقي نكنند" بوده!!!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان....

همسر سازگارا با اعلام اين مطلب كه سازگارا براي شكستن اعتصاب غذا و دارويش، شروطي گذاشته است، گفت: اولين شرطش آن است كه بي‌قيد و شرط وي را آزاد كنند و دوم اين كه وي را به عنوان مخالف نظام تلقي كنند






........................................................................................

Home